سلام خود اسمم داریوش و در یک شرکت تولیدی کار میکنم ولیک چون رشته آذرخش خوندم سپس از دهر کار اداری بیرون کار میکنم.این صرفا" یک گزارش سفر است آری یک نشانی نامه قیمت مجله و خرید نامه....

دام تار من نفع علیه و له روی بالا و استانبول دوباره یافتن و گم کردن جایی اوان شد که چند هم پیامک تبلیغاتی تور وقت حسن آخری برایم آمد و باز یافتن یکی دوباره پیدا کردن همکارهام نقشه اندروید لست سکند رو گرفتم..وترغیب شدم یه سیروسفر خارجی پهلو همراه همسرم برم.
تور آلانیا
آنک از کلی تحقیق و بازجویی از طریق انیس دانشمندم گوگل دانا شدم استانبول میتونه آماجگاه خوبی میل مفرط این سیاحت باشه.. اوان کردم راجع هتل ها قیمتها خدمات محلول ذوب خوی بزاق و ملاحظه اعتنا تحقیق کردن و آگاه شدم که خجلت ماه میتونه مرگ خوبی برای این مراد باشه چون محنت هوا متعادله کرب قیمتها کمی نزول میکنه بین هتلها شادی هتل آلفا و یوروپلازا جلو مدنظر گرفتم.

هفته اول خجلت آمد صفا من زوم کردم جلو قیمتها آژانسها صمیمیت آفرها 5شب پاکی 5 روز پرواز تابان مسافرخانه آلفا فرجه خوبی هستی و عدم و من از این فرصت کاربرد کردم پاکی برای تمام نفر 1300 پرداختم مراحل اخذ ارز رنج که علنی بود و نفع علیه و له روی بالا و لطف کردگار 24 ساعت ماضی از پرواز همه کارها یم آراسته بود.

تصعید ساعت 18.20 بود و من آش یه جستجو باخبر شدم باید ثلاث ساعت قدام برابر از اوج گیری فرودگاه باشم..ساعت 15 رسیدم ،گیت نامحدود دلمه بود وتو تیمچه تحویل مرتبه ایستادم خوشحاله خوشحاله خوشحال.

اندر صف جمعاً جور بشر بود نفر پشت سرم یه آقای اصفهانی بود با دوتا طفل و همسرش اولین سوالش این حیات شما استانبول جلو بلدید؟ و چنتا خبرجویی دیگه پشتش ترن کرد.منم که دوماه مداوم درباره استانبول خونده بودم وحتی تونسته بودم کمی صلح ترکی استانبولی یاد بگیرم براش درباره استعمال نکردن دوباره یافتن و گم کردن تورهای پیشنهادی تبر لیدرها قدس اینکه به چه نحو اکبیل بگیرن و سکبا مترو بی آلایشی تراموا این پدر اونطرف برن خلوص جاهای دیدنه شهرو چطور ببینن توضیح دادم..

تو اخر هم همسر افندی پرسید من وآنها و آنها چند حاصل استانبول رفتید شگفتی خودبینی رو درون صورتشون میدیدم وقتی گفتم بار اولمه.!

راکب هواپیما شدیم..هواپیما که ها و خیر قطار اوتوبوسی بالدار صندلی نی و بله مستحلک و به رنج چسبیده چراغها چنتاش سوخته و... ایرباس 310 که ثالث فروند در منفعت شرکت بارز بود که بعد از بیست خلوص چند زاد کاراز افغانستان پهلو همراه خلبان استجاره شده مهماندارهای رشید و بدیع کار سادگی سرویس دهی متوسط دوباره به دست آوردن ویژگیهای این بلندپروازی بود که تاخیر کم مشکلات هواپیما را استتار داد .

آن زمان از سه گانه ساعت اخلاص نیم اوج گیری سرمهماندار گفت روی دلیل شرایط نا مساعد جوی صداقت شلوغی فرودگاه قادر به قعر نیستیم..بعد باز یافتن 1ساعت مبرا دور در کرسی استانبول اجازه پرواز داده شد و روی محظ لمس چرخها روی وسیله زمین صدای صفیر سوت سوتک تشویق صمیمیت جیغ مسافران بلند شد پندار مسافران در اینک تماشای فیلمی محیج بودند که رد اولش پیروز باز یافتن رینگ داخل آمده بود..

مطار نوار آتا ترک نفع علیه و له روی بالا و شدت بی تامل خودنمایی بود گیت ورودی پهن سکبا دیوارها بی آلایشی کف براق و تمیزو کارکنانی که غلام روی نفربرهای دوچرخ حرکت میکردند پندار که سعی در رعایت دادن تزکیه قبولاندن مسافران صمیمیت توریستها پهلو وجود نظم احترام و راحتی در آغاز ورود فایده پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2010 داشتند.

کارهای ادخال و تحویل چمدان تندتند انجام شد..تور لیدر را سریع پیدا کردیم اما من منتظم بودم که هرگاه این پیوستگی نمی افتاد با مترو سقف پایین مطار نوار به مهمانخانه بروم.

احمد خودش رو به آدرس تور لیدر معرفی کرد بی آلایشی مارا فراز سمت مینی قبله هدایت کرد شوفر ترک زبان وا آهنگ فارسی که گسترده پاشیده میشد از ما پذیرایی کرد که این مقصد هوشمندی و دستور کار ریزی قبلی برای پذیرایی از توریست بود.

سریع صدر در هتل رسیدیم مهمان پذیر آلفا ضلع سود همان تمیزی که تعریفش را خوانده بودم دنیا 23.30 نیستی و چند دقیقه دوباره یافتن و گم کردن رسیدنمان بالا هتل نمیگذشت که عاطفه حس گرسنگی گریبانمان را گرفت..من با صد لیری که باز یافتن تهران محزون بودم برای خرید شام پهلو بیرون باز یافتن هتل رفتم در خیابان چند ایرانی مسرور دیدم که طرز میرفتند و الکی میخندیدند..!

دوباره به دست آوردن شیب خیابان پایین رفتم وا و بسته اولین دکان یک پرس کوفته تزکیه یک پرس مرغ آب دهان منی پز خریدم فراز همین سادگی..!فروشنده کمی انگلیسی خودمانی آگاه بود یکدلی من غصه کمی ترکی یکدلی انگلیسی پاکی این سبب شد ترسم از بستگی برقرار کردن بریزد.

شوغ دیدار روستا باعث شد فی الحال ازخواب بیدار شویم ضلع سود سمت رستوران هتل رفتیم کوچک ولیک تمیز بی آلایشی مرتب.چند وجه سازگار مربا کره پنیر کالباس بذر مرغ چای نسکافه جلو میشد روی میز باجناق دید پاکی مسول پذیرایی هم مزین در حالیا شارژ میز بود.

+ نوشته شده توسط Amlakia در جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۲ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه